Rezervēšanas un atcelšanas noteikmu
Telpas rezervēšanas noteikumi
Mēs vēlamies, lai jūsu pasākuma organizēšana būtu vienkārša un patīkama, tāpēc esam izveidojuši skaidrus un draudzīgus rezervēšanas noteikumus:
1. Kā veikt rezervāciju?
• Jūs varat rezervēt telpu, sazinoties ar mums pa tālruni, e-pastu vai aizpildot rezervācijas formu mūsu mājaslapā.
• Rezervācija tiks apstiprināta pēc tam, kad būsiet veicis avansa maksājumu (parasti tas ir 50% no kopējās summas, ja nav norunāts citādi).
• Atlikušo summu lūdzam apmaksāt vismaz 24 stundas pirms pasākuma.
2. Telpas izmantošana
• Telpas būs pieejamas rezervētajā laikā. Ja nepieciešams papildu laiks, lūdzu, informējiet mūs iepriekš, un mēs centīsimies to nodrošināt.
• Lūdzam saudzīgi izturēties pret telpu inventāru un aprīkojumu, lai arī nākamie viesi varētu baudīt lielisku pieredzi.
• Pēc pasākuma būsim pateicīgi, ja atstāsiet telpu sakoptu un kārtīgu.
3. Ja plāni mainās
Dzīvē mēdz gadīties dažādi, tāpēc, ja jāatceļ rezervācija:
• 14 vai vairāk dienas iepriekš: Avanss tiks atmaksāts pilnā apmērā.
• 7-14 dienas iepriekš: Atmaksāsim 50% no avansa.
• 1-7 stundas iepriekš: Diemžēl avansa atmaksāt vairs nevarēsim.
4. Par inventāru un atbildību
• Mēs rūpējamies, lai telpas būtu perfektā kārtībā, un lūdzam jūs darīt to pašu. Ja rodas kādi bojājumi, lūdzam informēt mūs, un mēs atradīsim draudzīgu risinājumu.
• Personīgie priekšmeti ir jūsu atbildība, tāpēc aicinām pārliecināties, ka viss nepieciešamais tiek paņemts līdzi pēc pasākuma.
5. Papildu iespējas
• Ja jums nepieciešams papildu aprīkojums (projektors, skaņas sistēma u.c.) vai vēlaties uzklāt kafijas galdu, mēs ar prieku to noorganizēsim – vienkārši informējiet mūs iepriekš.
6. Sazinieties ar mums!
Ja rodas jautājumi vai esat gatavi rezervēt telpas, mēs vienmēr esam pieejami:
• Tālrunis: 26446422
• E-pasts: [email protected]
• Rezervācijas forma: Pieejama mājaslapā.
Paldies, ka apsverat mūsu telpas savam pasākumam – mēs ļoti priecāsimies jūs uzņemt!